Mobilní aplikace pro digitální marketing. Jak je využít?
Mobilní aplikace jsou v současné době hitem ve světě marketingu. Jedná se o obrovský marketingový nástroj, který můžete využít ve svůj prospěch. Například je možné díky mobilním aplikacím probudit zájem a naopak zabít neaktivitu klienta nebo zákazníka. Kromě jiného vám mohou pomoct v takzvaném digitálním marketingu. Existují totiž mobilní aplikace, které vám ukážou data, jež potřebujete vědět a znát.
Pokud je i vaším hlavním působištěm digitální marketing, prozraďme si, s čím vším vám mohou mobilní aplikace pomoct, jak je můžete využít ve svůj prospěch.
Aplikace pro sledování PPC reklam
Jestliže tedy působíte na poli digitálního marketingu, pravděpodobně využijete mobilní aplikace, které v sobě nesou přehled o PPC reklamách. Pokud využíváte Google Ads pro PPC reklamy, určitě jste už stejnojmennou aplikaci zaznamenali a už ji určitě využíváte. V aplikaci si totiž jednotlivé kampaně můžete i nastavovat a případně zastavovat je.
Pokud jste však spíše využívali reklamy na Seznamu, dlouho jste neregistrovali žádnou mobilní aplikaci. Naštěstí teď už i pro Sklik existuje mobilní aplikace, kde můžete sledovat jednotlivé reklamy a jejich výkon, váš stav kreditu a podobně.
Aplikace pro spravování stránek
Pohybujete se na poli digitálního marketingu? Tak určitě úzce pracujete se sociálními sítěmi a stránkami na nich. Prakticky každá firma má i svou stránku na sociálních sítích, proto se vyplatí mít nějakou aplikaci, která je určená právě pro spravování stránek. V rámci nich je možné například plánovat jednotlivé příspěvky nebo jednoduše ovládat své účty na sociálních sítích.
Aplikace pro e-mail marketing
E-mail je jednou z forem přímého oslovení zákazníka, která je zároveň jednou z nejúčinnějších. Proto je důležité mít staženou i aplikaci, která by vám pomohla snadněji e-mail marketing zvládat. Naštěstí takových aplikací je mnoho, zmínit můžeme třeba MailChimp.