Obsah hraje hlavní roli jak u Facebook reklamy, tak ve světě SEO
Jak zaujmout ve světě internetu? Hravě – pište kvalitní obsah. Na obsahu zkrátka záleží, a to ať už se snažíte uspět se svým vlastním online magazínem, nebo jste se rozhodli Facebook reklamu využít ve svůj prospěch. V obou případech je důležité nekopírovat, ovšem inspirovat se od konkurence je povoleno. To říkají i pravidla pro optimalizaci webových stránek.
Nebojte se experimentovat
Ať už chcete produkovat na svém magazínu nový obsah nebo jste se rozhodli svůj Facebook marketing posunout na vyšší úroveň, nebojte se experimentovat. Když to zkrátka nezkusíte, nezjistíte, jestli by vám vaše nápady mohly přinést vyšší zisky nebo návštěvnost.
Jak již bylo zmíněno, nebojte se experimentovat a nebojte se inspirovat se od své konkurence. Pozor – nepleťte si kopírování s inspirováním se. Druhé zmíněné má zelenou, to první naopak červenou.
Kvalita na prvním místě
Velké množství majitelů facebookových stránek nebo online magazínů má tendenci neustále přidávat jeden příspěvek či článek za druhým, aby bylo zřejmé, že jsou zkrátka aktivní. A ano, zřejmé to na první pohled opravdu bude, ale všeho moc škodí – i přílišná aktivita. Proto preferujte raději kvalitu před kvantitou a nebombardujte své fanoušky nebo čtenáře nudnými články nebo v případě Facebook marketingu nudnými nabídkami.
Obecně platí, že nové věci by se měly přidávat pětkrát za týden. To, kdy je budete přidávat rozhodnete sami na základě statistik.
Reagujte na komentáře
Ať už zplodíte jakýkoli obsah, je důležité čelit i tomu, co s ním vyvoláte. Veškeré reakce je důležité také okomentovat, i když se možná neponesou ve zrovna pozitivním duchu. Je důležité si uvědomit, že neodpovídáte pouze jednomu člověku, ale všem svým čtenářům či fanouškům. I oni si čtou diskuze, i když do nich možná nepřispějí ani jedním slovem či ani malým vyjádřením se.